Vissza

NAV Békés Megyei Adóigazgatósága: központi ügyfélszolgálat

  • 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 1. Pf. 13.
  • 66/996-100
  • www.apeh.hu

Leírás

Illetékügyekben:
5601 Békéscsaba, Pf. 79.

Szolgáltatások:
Szolgáltatások:

az ügyfelek szóbeli tájékoztatása az adózást szabályozó jogszabályok előírásairól,


adóazonosító jellel való ellátás, kapcsolódó ügyintézés; START kártya ügyintézés


az egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésével kapcsolatos ügyintézés


törzsadatokat érintő adatbejelentések és adatmódosítások ügyintézése


az „egyablakos” rendszeren kívüli adóalanyok bejelentkezésével és adatmódosításával kapcsolatos ügyintézés


adó-, jövedelem–és illetőségigazolás kérelemmel kapcsolatos ügyintézés


közreműködés a hibás bevallások kijavíttatásában


folyószámla-egyeztetés, kérelemre folyószámla kivonat kiadása


ingyenes nyomtatványokkal, adózási szabályokat tartalmazó tájékoztató füzetekkel, készpénzes átutalási megbízásokkal (csak azoknak, akik csekken jogosultak befizetni adójukat, járulékukat) igény szerinti ellátás


bevallások, egyéb beadványok átvétele


adózó által benyújtott bevallások, bejelentkezési-, adat bejelentési lapok hiteles másolatának kiadása


bankkártyával történő befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés (csak Szeged, Hódmezővásárhely, Makó, Szentes, Békéscsaba, Orosháza, Szarvas, Kecskemét, Baja, Kiskunhalas)


Ügyfélkapu első nyitása (csak Szeged, Hódmezővásárhely, Szentes, Békéscsaba, Orosháza, Szarvas, Kecskemét, Baja, Kiskunhalas)


Ügyfél tájékoztatás:

Kék szám : 40/42-42-42 (mobilhálózatból is hívható)

Mobil számok:

20/33-95-888
30/33-95-888
70/33-95-888

Ügyfélkapuval kapcsolatban (kormányzati kék szám): 1818

Nyitvatartás

Ügyfélfogadás:

Hétfő: 8.00-18.00
Kedd: 8.00-12.00
Szerda: 14.00-18.00
Csütörtök: 8.00-12.00
Péntek: 8.00-11.00

    Megosztom